lauantai 11. tammikuuta 2020

Pakkaspäivä muuttui sadepäiväksi


Hei ihanat.

Olisi meillä saanut pysyä tuo pakkanen vaikka se pikkanen pakkanen olikin.
Illalla nousi kova tuuli ja vettä sataa vaakatasossa.
Minun fibroni ei tykkää kosteasta. Koko kroppani särkee ja tuntuu siltä kun olisin jäänyt maantiejyrän alle.

Tänään olen ulkoilun lisäksi aloittanut kutomaan pienelle pojalle villasukat ja itselleni lapaset.
Olen juuri saanut valmiiksi toisen villapaidan ja isännän villasukat.
Vielä olisi muutamat villasukka tilaukset saatava valmiiksi.

Viime vuodet olen kutonut aika paljon. Niin paljon kun sormeni on suonut ja selkäni antanut minun istua. Minulle on kehittynyt pieni neuloosi. Hih
Minä olen villasukkien suurkuluttaja joten minulla ei siis voi olla liikaa villasukkia.











Liityin Facbookissa Animal Rescue Craft Guild ryhmään joka on osana Animal Rescue Collectiveä (ARC) ja olen aloittanut ompelemaan pussukoita, virkkaamaan pesiä ja kutomaan pussukoitapelastetuille/loukkaantuneille eläimille Australiassa.

Jos olisin terve, lähtisin paikanpäälle vapaaehtoiseksi.











Iloa tulevaan viikkoosi





Halauksin

Erica






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti