maanantai 2. syyskuuta 2019

Syyskuu yllätti


Hei ihanat!
Mitenkäs on teidän syyskuu lähtenyt käyntiin?

Tällä vietettiin maalla viikonloppu.
Otettiin vastaan englantilaiset turistit jotka vuokrasivat mökin muutamaksi päiväksi .
Huomasin että minulla englantini hieman ruostunut kun siitä on viisi vuotta kun viimeksi olen puhunut englantia vieraillessamme ex-anoppini serkun luona Lontoossa.
Onnistuin opastamaan heitä ja jopa kertomaan Fiskarsin ruukista ja Raaseporista.








Minä olen rakentamassa naulakkoa joka minun on tarkoitus viedä mökille. Naulakko josssa hylly johon saa koreja laitettua.
Olen jokusen vuosi sitten ostanut vanhahtavat koukut jotka minun olisi tarkoitus ruuvata hyllykköön.
Nyt en kuollaksenikaan muista mihin olen ne laittanut. Vastaha muutama viikko sitten heiluin niiden kanssa. Siis tämä minun pääni.
No enköhän minä ne löydä jostain aivan tyhmästä paikasta. Minulla kun on tapana laittaa tavarat hyvään paikkaan säilytykseen.
Aaargh.....

Kunhan olen saanut kitattua ja hiottua sekä maalattua niin napsin siitä kuvia ja laitan teille näytille.


Nyt haluan toivottaa teille kaikille ihanaa alkanutta syyskuun ensimmäistä viikkoa!





Halauksin

Erica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti