tiistai 28. toukokuuta 2019

Pojan huoneen raivaus

Moikkelis moi kaikille!
Minä sain päähäni vaihtaa huonekalujen järjestystä pojan huoneessa. Minä kuulema saan usein näitä ideoita. Hih....
Ajattelimme mieheni kanssa yhteistyönä tehdä tämän suuren urakan.
Tämä todellakin on suuri urakka. Minä en siis ymärrä mistä kaikki lelut ilmestyvät. Niin usein kun minä heittelen pois rikki menneitä tai lahjoittelen eteenpäin.
Pojalla on niitä leluja joista hän ei kirveelläkään päästä irti. LEGOt ovat yhdet näistä.
Puujunarataa löytyy varmaan kilometrin verran. Niitä on vuosien aikana tullut herralle hankittua ja varsinkin Englannin reissulla ostimme Tuomas Veturia mitä Suomesta ei oikein tahtonut löytyä.
Tänään me siis mieheni kanssa aloitamme tämän suurehkon urakkamme.
Jotta saisimme huoneeseen enemmän tilaa viemme ihan suosiolla niitä laatikoita huoneesta varastoon.




Pelargonioita kävin ostelemassa viikonloppuna kasvihuoneelta.
Osan istuttelin parvekkeelle












Syreenit kukkivat ja tuoksuvat vahvasti. Itse poimin isomman kimpun jonka pistin parvekkeen pöydälle kun taas sisälle otin vain kaksi oksaa. Ne riittävät vallan mainiosti minulle ja sitäpaitsi eivät syreenit sisällä pitkään freessinä pysy.

Kohta alkaa kesäloma ja kohtä mekin suuntaamme mökille luonnonrauhaan.


Ihanaa toukokuun viimeistä viikkoa kaikille!




Halauksin
Erica  ♡





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti