sunnuntai 13. toukokuuta 2018

Äitienpäivä


Ihanaa Äitienpäivää kaikille äideille ♡.

Toukokuu ja lämpötila kuin kesällä.
Kummasti mieli kirkastuu auringonpaisteesta ja lämmöstä.
Energiataso nousee samoin kuin inspiraatio tehdä asioita lisääntyy.
En tiedä miten teillä muilla mutta minulle käy näin.





Takaisin kaupunkiin maalta.
Ei niin millään inspiroisi sillä minulla olisi niin paljon enemmän tekemistä maalla kuin täällä kaupungissa.
Vielä on tosin pakko viikolla olla kaupungissa kun pojalla koulu.
Kesäkuukin menee minulla seilatessa mökin ja kaupungin väliä kun joudun sairauteni takia nyt käyään terapioissa ja lääkäreissä jotta saan lausunnon vakuutusyhtiölle sairaudentilastani jotta he voivat sitten päättää jatkuuko minun kuntoutustukeni vai ei.
En ole parantunut sirauksistani vaikka sain myönteisen kuntoutustukipäätöksen. Päinvastoin.
Moni sairauksistani on alkanut oikein urakalla kiusottelemaan.
Tässä sitä mennään eteenpäin hammsta purren ja yrittäen unohtaa kaikki kivut ja säryt vaikkakin ne vaikeuttavat monia arkiaskareitani.






Minulla on päiviä jolloin pääni ei suostu yhteistyöhön kanssani.
On aamuja kun seison keittiössä kahvinkeittimen vieressä vesiastia kädessä ja mietin mihin minun tulee laittaa vesi.
Itken, sillä tiedostan itse että minä tiedän miten kahvia keitetään.
Tiedän mihin se hemmetin vesi laitetaan tai mihin kahvinporpt laitetaan.
Mutta tälläistä voi minun arkeni olla.
Minun syömäni lääkkeet ovat osasyyllisiä tähän kaikkeen.
Oikein pahoina päivinä joudun laittamaan puhelimeni muistuttamaan milloin haen pojan koulusta
sillä muuten varmaan unohtaisin senkin.
Ihan siihen minun omaan työhöni minä en todellakaan enään ole sovelias.
Päivä kerrallaan menen.
Muutakaan en voi.



Löysin aivan ihanan idean silityslaudalle kun seilaislin netissä yksi päivä.
Satun omistamaan tuon keittiönsaarekkeen IKEAsta joka näkyy alla olevassa kuvassa.
Sitten vaan kiinnitetään silityslauta siihen.
Eikö ole mahtava idea?


kuva internetistä





Lämpimät Halaukset 

Erica

💙






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti