sunnuntai 18. helmikuuta 2018





Mökkeilyä hiihtolomalla



Heipä hei teille kaikille ihanille lukijoille.
Hiljaiseloa olen viettänyt.
Paljolti kipujeni kanssa taistellen.

Paljon on tapahtunut sitten viime
postaukseni.

Nyt olen sitten vihdoin saanut
kuntoutustuen vaikka vakuutusyhtiö
antoi keväällä kielteisen päätöksen minulle.
Nyt sain sen sitten takautuvasti 1.2.2017 lähtien.
Ei tuo että sain kuntoutustuen ole minua parantanut.
Samat vaivat minulla edelleen on.


Nyt olemme täällä mökillä poikien kanssa
viettämässä hiihtolomaa.
Onneksi meillekin tänne etelä Suomeen on tullut lunta.







Kuvat tosin ovat meiltä kotoa.
VIelä en ole kerinnyt napsia talvisia mökki kuvia joita laittaa blogiin.
Mutta enköhän minä vielä niitä tämän viikon aikana kerkeä napsimaan.





Täällä ollaan mökkiä siivottu katosta lattiaan.
Tupa saatu ihanan lämpimäksi.
Takassa tuli.
Jalassa kaikilla villasukat jotka olen meille kutonut.
Olenhan täysin hurahtanut kutomaan sukkia.
Ehkäpä niitä vilahtaa blogissakin joskus.


Oikein ihanaa Sunnuntaita kaikille


Halauksin Erica   ❤








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti