keskiviikko 28. lokakuuta 2015






Pirtsakka pikku pakkanen kyllä herätti minut oikein 
kunnolla aamulla kun läksin koiran
 kanssa aamupisulle.
En kävellyt uneliaana kovinkaan pitkään ;).


Huomenna saan kuulla labrakokeiden tulokset.
Hiukkasen jännittää.
En kylläkään tiedä miksi.


Huomenna pitäisi kanssa tehdä muumiokeksit valmiiksi
perjantaisia Halloween-juhlia varten.
Saan nähdä mitenkä minä onnistun niiden koristelussa.
Nähtäväksi jää.






Pölyt pyyhitty koriste-esineistä ja hyllyiltä.
Sitä en ole kovinkaan usein viime aikoina tehnyt.
Vaikkakin olisi pitänyt.

Jos ei voimat anna myöden niin minkä teet.






Maanantaina Järvenpäähän työpaikkalääkärin vastaanotolle.
Lääkärinlausuntoja olen etsiskellyt kasaan.
Kaikki mitä olen vuosien varrella saanut.
Sen kasan kun näkee voisi luulla minun olevan 105 vuotias.
Mikä määrä.






Se maanantai kuluukin sitten Järvenpäässä koko hela päivä.
Sillä minä en pääse sieltä lähtemään ennen kuin lääkäri on
käynyt läpi lausuntoni ja kirjoittanut
minulle oman lausunnon.
Miten saan ajan kulumaan Järvenpäässä?
Minulla 1,5 tunnin aika jonka jälkeen saan viettää aikaa kaupungilla
ennen kuin palaan takaisin vastaanotolle.









Ihastuttavaa keskiviikkoa!



Halauksin Erica





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti