maanantai 24. elokuuta 2015







Voi minua dementikkoa




Minun piti viikonloppuna tehdä blogiin päivityksiä.
Jotenkin se vaan unohtui.
Puuhastelin kaikkea mahdollista mökillä niin unohdin tyystin tietokoneen.



Nyt se minun tilaamani laukku tuli.
IHANA!
Rakkautta ensisilmäyksellä :)







Ei liian iso eikä liian pieni minulle.
Juuri sopivan kokoinen ja sisällä monta taskua. Iso ja pieniä.








Käväisin perjantaina vanhemman poikani kanssa Seppälässä ihmettlemässä.
Tein löytöjä alennusmyynneissä.
Ostin itselleni farkut joista maksoin 3€
Ja kuvassa näkyvä takki maksoi 20€, ota kaksi maksa yksi.
Otin siis kaksi takkia joista maksoin yhteensä 20 €
Ei paha.






Tämä kuivuus mikä meillä vallitsee. Huh!
Nurmikko ihan ruskeana.
Minä siis odotan vesisadetta.
Emme ole pitkään aikaan mitään vettä saaneetkaan.
No täksi viikoksi sitä on luvattu.

Viikonloppuna minä ja pikku mies taas lähdetään mökille luonnonrauhaan.
Puita olisi tarkoitus sirkkelöidä. Aloitin jo viime viikonloppuna mutta homma jäi kesken.
Viime viikonloppuinen ruohonleikkuu ja puutyö tuntuu tänään kropassa.
Ja tulee tuntumaan vielä monta päivää :( .





Mukavaa alkanutta viikkoa!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti