keskiviikko 26. elokuuta 2015










Ihana sade



Minun ei varmaankaan pitäisi sanoa tätä ääneen 
mutta amulla kun katsoin ikkunasta ulos ja huomasin 
että me vihdoinkin saimme sadetta, 
tuli hyvälle tuulelle.

Tiedän mitä moni ajattelee....  eipä taida kaikki inkkarit tuollakaan olla kanootissa.
Meillä on ollut NIIN kuivaa niin pitkään että jo kasvillisuus on kärsinyt.

Meillä kotonakin nurmikko ihan ruskeana.

Metsässä sienet ja marjat alkavat kuihtua.

Olen jo pitkään kaivannut hieman sadetta.








Huusholli siivottu taas vaihteeksi.
Pyykkikone käynyt kuumana.

Vanhempi poikani sai päähänsä SIIVOTA huoneensa. 
Yllätys yllätys.... huoneen lattialta löytyi valkoinen matto kaikkien vaatteiden alta.

Nyt on mamma sitten pyykännyt varmaan miljoona koneellista pyykkiä.
Huh!








Viikkokin alkaa olla lopuillaan ja viikonlopppu jo häämöttää.

Minulla jo mökkireissua varten kassit pakattuna.
Tänä viikonloppuna isäntä ei tule mukaan sillä hän on töissä.


Odottelen tässä pannarin valmistumista.
Pannaria ja itsetehtyä mansikkahillo. 
NAM!
Mikä sen parempaa?!
No, vaikka vaniljajäätelöä lisäksi.
Taidanpa kipaista kaupasta hakemassa :) .





Mukavaa keskiviikkoa!






1 kommentti:

  1. Mä olen kanssa jo pidemmän aikaa odotellut sadetta ja helteiden loppumista. Eli et todellakaan ole yksin niiden ajatusten kanssa :)

    VastaaPoista