perjantai 8. toukokuuta 2015






Arvonnan voitaja selvillä



Perjantai jo täällä.
Minä olen enimmäkseen makoillut sängyssä tosin välillä olen kyllä muutakin puuhastellut.

Olen näemmä tullut siitepölyallergiseksi oikein kunnolla.
Nokka ja silmät vuotavat kilpaa.
Mitkään pillerit ei saa hanoja kiinni.
Pentele.

Olen hieman maalaillut taas vaihteeksi.
Ätitini luota tuotu tuoli sai uuden ilmen.








Kiinnitin istuinosaan säkkikangasta jonka maalasin valkoisella kalkkimaalilla.










Siitä tuli MUSTA :).
Vielä en tiedä mihin sen sijoitan.
Vaihtoehtoja on monia.

Olohuonehan on, kuten jo mona kertaa olen sanonut, oivallinen paikka maalata huonekaluja.


Tänään kävin kesäkukka ostoksilla ja istuttelin ruukkuihin pihalle.
Kasvimaassani istutukset kasvaa kovaa vauhtia.
Ja sisällä kasvattamani taimet valtaavat kohta olohuoneen.
Tomaatteja, paprikaa ja muita taimia en vielä uskalla ulos viedä kun ei ole tarpeeksi lämmintä.

Huomenna hakemaan mansikantaimia jotta muksuilla on naposteltavaa pihalla leikkiessä.


No nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja vihdoin saanut arvottua arvonnan voittajan.

Voittaja on Ellu J elina_jokitalo @luukku.com.
Laitathan Ellu minulle osoitteesi sähköpostissa e.christides@gmail.com niin saan laitettua sinulle postia.



Onnea Voittajalle!







Mukavaa alkanutta viikonloppua!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti