sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Ihanaista Sunnuntaita kaikille!
Meillä hajosi tiskikone lopullisesti eilen!! Olen nyt tiskaillut käsin. Ei siinä mitään muuta kun meillä on yksi iso ja yksi pieni allas ja tiskikaapin olen laitellut uuteen uskoon joten sinne ei saa laitettua tiskejä kuivumaan ;).
Se on sitten uuden koneen hankita edessä.

Meillä on kylässä lapsenlapseni W. Meno herroilla on ollut kova ihan koko ajan. Kuulotesteihin vien kyllä molemmat, sillä ei nuo kuuntele mitä heille sanoo ;).

Jokin aika sitten kirpparilta ostamani hylly on ( kuten jo kerroin jokin aika sitten ) makkarin seinällä. Hieman suunnittelua mitä sille nyt sitten laittaisi on minulla meneillään.


Hylly oli puunvärinen kun sen hankin täynnä ruuveja ja koukkua. Ne ruuvailin irti, pakkeloin reijät jonka jälkeen hylly sai valkoista maalia pintaansa.


Makkariin kaipailen muutosta ( taas ). Uudet tekstiilit siellä jo on mutta se kaipaa vielä jotain...... mutta mitä ? !
Tällä viikolla meikäläinen lähenee sitä eläkeikää taas vuodella. En ole moneen herran vuoteen viettänyt synttäreitäni. Kahvit olen kyllä keittänyt jos joku tulllut onnittelemaan ;).

Eilen oli ihanan viileä päivä. Kyllä oli tervetullutta. Vettäkin tuli toissa yöna :). Toivottavasti nurmikko nyt vaihtaa väriä ruskeasta vihreään.


Pikku miehet huutelee minua ulos joten parempi napata lehdet mukaan ja istahtaa puutarhaan pitämään herroja silmällä.



Aurinkoista sunnuntaita kaikille <3








3 kommenttia:

  1. Oi voi, tiskari on kyllä ihan ehdoton kodinkone...
    Onnea jo nyt tulevan merkkipäiväsi johdosta <3

    VastaaPoista
  2. Hieno hylly.....minä maalasin viimeviikolla vanhan pienen pöydän. Päällimmäisen oli tumman sininen maali, sitten taisi olla jotakin vaaleaa, sitten vihreetä ja jossakin kerroksessa oli vaalean punaistakin. No nyt on pöytä valkoinen...:))

    VastaaPoista