torstai 28. helmikuuta 2013

Helmikuu lähenee loppua.
Kuin myös tämä viikko. Kohta meillä taas viikonloppu edessä.

Tässä teille lupaamani kuvia siitä saarekkeen muutoshankkeesta ;)


Jouduinhan minä kylläkin hieman heilumaan valkoisella maalilla ja sudilla jotta sain tekstin Maison piilotettua :)


Huomenna on tiedossa reissu Kirkkonummelle fysiatrin vastaanotolle. Ajattelimme siinä samassa sitten käväistä Espoossa kun kerran ollaan siihen suuntaan matkalla.

Olen tässä pikkuhiljaa alkanut myös suunnittelemaan pikkumiehen 4 vee synttäreitä. Niitä olisi tarkoitus viettää kolmen viikon kuluttua.
Tänä vuonna EN tee junakakkua niin kuin kaksi edellistä vuotta. Herra on alkanut leikkimään LEGOilla, niin sanoin avokille että minäpä teen legopalikkakakun :). Ei pitäisi olla liian vaikea tehdä ;) Hihii.....
Pienen asunnon takia juhlat jakaantuvat kahdelle eri päivälle. Lastenkutsut ja aikuistenkutsut.

Synttäreiden jälkeen olemme lähdössä risteilylle Ruotsiin. Päivä Tukholmassa.
Siellä ollessamme olen suunnitellut kävistä Pandurossa. Niillä niin paljon ihania tuotteita. Ja varsinkin Tildatuotteita.

Kiitoksia ystäväiseni ihastuttavista kommenteistanne.

Oikein Ihastuttavaa Päivää!!





6 kommenttia:

  1. Ihana muutos! Kyllä sulla on silmää :) Törmäsin jossakin nettikaupassa LEGO juomapulloon :)) oli aikas kiva..Minäkin olen käynyt pandurolla tukholmassa sillai tuhatta ja sataa...

    VastaaPoista
  2. Tuosta Art mediumista...tilasin itsekkin sen ja olen nyt kokeillut kankaaseen ja yhteen hyllylevyyn, jan ongelmiahan siitä syntyi! Hyllylevyyn en jostain syystä saanut tarttumaan ollenkaan. Onko edes mahdollista että liukkaalla pinnalla pysyisi? Sitten tämä kangas homma, siinä kyllä pysyi ja koko paperiki vähän turhan tiukasti...Mulla on beide pellavakangas mihin sitä yritin, olen nyt rapsutellut ja kostutellut, mutta tuntuu että siihen väkisinkin jää paperia kiinni...toivotonta!?!
    Ei kiinnostais tehdä postaus irrotus vaiheesta :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen itse siirtänyt tekstiä lipastonlaatikkoon joka on liukas pinta. Jotain päällystettyä levyä (ikean lipasto) siihen sain kyllä tarttumaan. Jos oikein muistan annoin sen Art Mediumin kuivua todella pitkään. Minun täytyykin itse kokeilla muun värisiin kuin valkoisiin kankaisiin.Sitä en nimittäin vielä ole tehnyt itse. Voin vaikka siinä samassa "irrotus vaiheessa" napsia joka vaiheesta monta kuvaa ja kehitellä postausta :) Kiitoksia vinkistä :)

      Poista
  3. Nyt onnistui painatus, kun vaaleaan kankaaseen painoin. Käyhän kurkkaamassa loppu tulos blogistani :) Linkitin sinne sun blogin, kun sulta nämä ideat sain!

    VastaaPoista